piątek, 19 czerwca 2015

Przepis na roladki z chleba tostowego

Prosty i szybki przepis na te pyszne roladki znalazłam w internecie.Jest to świetna alternatywa na zakąskę imprezową i nie tylko .Roladki robi się dość łatwo tylko trzeba uważać na chlebek ponieważ potrafi się rozwalać ale na to również jest patent.

Potrzebujemy:
-Chleb tostowy
-Żółty ser
-Oliwa
-Wałek do rozwałkowania
-Patelnia
-Deska do krojenia
-Nóż do krojenia sera i skórek z tostów

Wykonanie:
Ser pokroić na plastry.Kromki chleba rozwałkować,odciąć skórki.Nałożyć sera żółtego i zawinąć w roladki.Rozgrzać patelnię.Roladki smażyć z obu stron aż ser się rozpuści.Podawać z sosem lub ketchupem . Gotowe.Smacznego !

2 komentarze:

  1. Ojej, ale prosty przepis (w prostocie siła :))! Chyba się skuszę i też je zrobię :)

    http://przerwanausmiech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam to kiedyś w internecie, ale nie wiedziałam do końca jak to zrobić, teraz dzięki Tobie już wiem! Lecę je robić, wyglądają przepysznie!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible