czwartek, 25 czerwca 2015

Przepraszam ale nie podaję swojego numeru telefonu !

O tym komu podawać swój prywatny numer telefonu oraz o tym,że jest to nasza osobista sprawa a telefon jest naszą prywatnością postanowiłam napisać w kolejnym wpisie.
Kochani dziś czas na moją taką małą refleksję na temat podawania swojego numeru telefonu.
Wiele razy się spotkałam z prośbą o podanie swojego numeru telefonu gdzie kontakt mogłam mieć poprzez facebook-a lub drogą e-mail . Oczywiście na podanie numeru nie zgadzam się jest to coś prywatnego tylko i wyłącznie dla rodziny . Jeśli chodzi o prośby jakie dostawałam o podanie mojego numeru to osoby,które o to prosiły byli to właściciele sklepów z którymi miałam podjąć współpracę ale chwila chwila są przecież granice prywatności i kontaktować można się tak jak dotychczas . Także każda prośba o podanie mojego numeru będzie ignorowana . Moi czytelnicy oraz widzowie z yt mają podany adres na który mogą wysyłać mi listy,paczuszki,fan art etc . Dla Was powstał profil na fb,dla Was mam konto i filmiki na yt,dla Was mam fanpage,bloga,instagram etc ♥
Więc tutaj też moja rada zastanów się trzy razy zanim podasz komuś swój numer telefonu. Telefon jest dla mnie rzeczą prywatną i nie wyobrażam sobie bym co chwila miała odbierać sms-y czy też rozmowy ... Ludzie szanujmy się trochę prywatności każdemu się należy także i mnie .Zastanówcie się kochani nad tym komu podajecie swój numer bo jestem pewna,że nie chcecie spamu w postaci niechcianych sms-ów czy też rozmów . Także jeszcze raz ostatni się powtórzę jeśli chcecie kontaktu ze mną to serdecznie odsyłam Was w linki,które znajdują się u góry na tym blogu .

3 komentarze:

  1. ja swojego numeru strzegę jak tylko mogę, mają go tylko najbliżsi ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam numer telefonu na takie różne pierdoły zakładanie kart w drogeriach itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj masz całkowitą rację ;) Teraz boję się nawet znajomym podawać, bo robią sobie żarty i przy okazji podawają innych :) Pomocne masz wpisy <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible