wtorek, 22 września 2015

Żyjąc w swoim świecie

Hej ! Każdy z nas ma inny świat, marzenia oraz inne poglądy na rzeczywistość ! Każdy z nas również odbiega od rzeczywistości chociażby na chwilę. Dzisiejszy post powstał z moich przemyśleń.Ja również lubię zatracać się w moich marzeniach i pobyć choć na chwilę w innym świecie niż ten realny, który otacza mnie każdego dnia. Dlatego też postanowiłam Wam o tym opowiedzieć. Wiele osób pomyśli, że jestem dziwakiem. Owszem jestem na swój sposób inna lub też dziwna. Miło mi Iwona jestem :)
A więc przechodząc do meritum sprawy. Zatracam się w inny świat chociaż na chwilę robiąc zdjęcia czyli wykonując moją pasję . A poza pasją kiedy nie mam ochoty wyjść gdziekolwiek i siedzę przed monitorem laptopa można zatracać się w inny sposób. Dla mnie takim sposobem jest oglądanie inspiracji TUTAJ  .  Są też inne strony, na których jest mnóstwo inspiracji taką stroną i aplikacją jest tumblr. Pewnie zapytacie ależ ile można to siedzieć i gapić się w monitor ... Ja nie siedzę 24/h przy monitorze są sprawy ważne i ważniejsze . Wtedy gdy mam gości lub przyjeżdża do mnie chłopak lub koleżanka pisze, że chce ze mną iść na spacer to nie siedzę przy laptopie . Wtedy właśnie poświęcam im swój czas tak jak i oni mi poświęcają swój czas. Odskocznią od rzeczywistości są też gry ja gram w makao na telefonie, a na kompie grałam w simsy oraz kangurka kao i taką inną grę ale zapomniałam nazwy . Oprócz tego co opisałam bardzo lubię nagrywać filmiki na youtube . W tym tygodniu planuję zrobić dwa filmiki . Nagrywanie, montaż oraz renderowanie daje mi mnóstwo radości i uwielbiam to co robię a to najważniejsze.

A teraz czas na filmik :)

                         

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam również do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny blog :)
    Ja również lubię się zatracać w swoich przemyśleniach ♥
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible