sobota, 3 października 2015

Nowość dla mnie + trudny wybór = Liczę na Waszą pomoc





Hejo, hej !

Dziś nowością jest dla mnie kanał tej cudownej dziewczyny oraz jej filmiki. Cały czas przewijał mi się ten filmik więc go obejrzałam i od razu zasubskrybowałam jej kanał.





Trudnym wyborem dla mnie będzie wybór prezentu urodzinowego. Mam ograniczonu budżet a podoba mi się kilka rzeczy więc muszę się zdecydować a są to rzeczy:



1.Pojemnik na żywność chodzi mi o ten kubek ale już u góry widzę do kiedy jest oferta więc nie zdążę go kupić
:( a szkoda bo jak jadę w aucie z W to często chce mi się pić a tak kubek bym miała i dała na podstawkę...








2.Torebka chodzi mi o tą czarną :)





3.Tego urządzonka nie muszę chyba przedstawiać :P





4.W ostateczności chyba się zdecyduję na ten pokrowiec bo mam tablet 9 cali i ciężko mi było znależć taki pokrowiec ...










Pomóżcie coś wybrać musi to być jedna rzecz bo nie lubię mieć pusto w portfelu...


A może ktoś z Was chce mi zrobić niespodziankę ???

Czekam na Wasze wypowiedzi w komentarzu jak zwykle :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible