środa, 4 listopada 2015

BIODERMA - krem przeciwtrądzikowy moja opinia



Bioderma
Laboratorie Dermatologique
Krem przeciwtrądzikowy o globalnym działaniu.


Zaczynając moją recenzję i opinię o produkcie pozwolę sobie napisać kilka słów wstępu. 
Produkt jest przeznaczony dla osób dorosłych o skórze tłustej i mieszanej.

Dlaczego ? Ponieważ trądzik młodzieńczy jest inny niż u osoby dorosłej. 
Młodzieńczy trądzik nie potrzebuje tak mocnej pielęgnacji takim produktem.  







Producent informuje nas o:

-Produkt redukuje nadmierną produkcję łoju (sebum)
glukonian cynku

-Złuszcza i wygładza skórę
estry AHA, kwas cytrynowy, kwas salicylowy

-Ogranicza reakcje zapalne
glukonian cynku, enoxolon

-Długotrwale nawilża (8 godzin)
gliceryna, estry AHA


Przyczyny trądziku:

Ostatnio odkryta przyczyna trądziku to nieprawidłowy skład łoju (sebum), 
dlatego potrzebne jest GLOBALne podejście do jego leczenia.

Wskazania do stosowania produktu:
(działa na wszystkie zmiany trądzikowe)

-Zaskórniki (wągry)

-Zmiany zapalne

Całościowo produkt wpływa na trądzik:

-Zwalcza przyczyny

-Zwalcza objawy

To informacje jakie podaje nam producent wysyłając nam produkt w postaci próbki i książeczki,
 z której napisałam powyższe dane.



  Konsystencja produktu:


Przechodząc do mojej opini napiszę iż otrzymała dwie tubki produktu o pojemności 5ml .

Minął miesiąc a ja kończę pierwszą tubkę więc na pewno mogę stwierdzić iż produkt jest wydajny.

Pewnie padnie pytanie jak ma się tłusty krem do cery tłustej ?
Krem bardzo szybko się wchłania nie pozostawia żadnego tłustego filmu na twarzy ani nie pozostawia twarzy lepkiej. Twarz po zastosowaniu produktu jest miła w dotyku (delikatna jak jedwab), na pewno jest nawilżona. Używając tego produktu zaobserwowałam poprawienie się stanu mojej cery. Niedoskonałości rzadziej zaczęły się pojawiać a stany zapalne czy wągry szybko znikały. Produktu śmiało można używać pod makijaż i nie zrobi nam on krzywdy. Produkt stosowałam zarówno jak i pod makijaż jak i na noc po zmyciu makijażu.

Wad produktu nie zauważyłam. Nie wiem jaka jest jego cena więc nie mogę jej wpisać ani do wad ani do zalet . Tak samo jest z dostępnością produktu.


Podsumowywując :

Produkt w pełni sprawdził się u mnie a producent pisał prawdę wypisując działanie kremu, który dostałam.
Jestem w pełni zadowolona z działania kremu więc śmiało mogę mu dać ocenę 6+
Jeśli bym miała możliwość dalszego korzystania z produktu wcale bym się nie zawachała go użyć. Z ręką na sercu mogę go polecić każdej dorosłej osobie .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible