poniedziałek, 18 stycznia 2016

Dużo zdjęć



Nazbierało mi się mnóstwo zdjęć więc pora by je Wam pokazać. Oczywiście standardowo będą opisy do zdjęć. Zdjęcia są wykonane nowym aparatem więc mam nadzieję, że zauważycie inną jakość niż dotychczas .


Miłego oglądania ! :*



Kiedyś tam zrobiłam sobie takie śniadanie czy kolację (już nie pamiętam) . Nie jest to cała papryka. Z papryki wydrążyłam gniazdo z nasionkami, ścięłam górę i miałam takie "kółeczko " . Tak powstałe "kółeczko" dałam na patelnię z olejem a do środka dałam jajo i tak to usmażyłam .







Przygotowanie mięsa do obiadu dla taty .




Mój obiad na szybko - frytki to co lubię najbardziej .





Wypad na pizzę z misiem .




Pizza ! :)




Czekoladka



Awokado - Trochę witamin nie zaszkodzi a awokado bardzo lubię .



Czosnek na "promocji" :D




Ciasto, które mama robiła jabłecznik



Czekoladki na osłodę :)




Spaghetti, do którego sama sos robiłam i było przepyszne !




Dość tego jedzenia ! Teraz czas na coś innego :P


Zdjęcie robione już dawno ale dla mnie bardzo ciekawe .





Kosmetyki ostatnio zakupione



Czas na relax i maseczkę na twarz :)




The end moi mili . :*

Do następnego posta !

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible