czwartek, 31 marca 2016

Stylizacje wiosenne



Od mojego ostatniego wpisu minęło sporo czasu ale spokojnie nie zapomniałam o blogu. Blog i mój kanał na youtube to jak drugi dom. Wiosna zbliża się wielkimi kroczkami, powoli się robi coraz to cieplej, zrzucamy zimowe ubrania i powoli przechodzimy do letnich. To tak jakby ktoś zdjął z nas cały ten ciężar ubrań. Czyż nie prawda, że to piękne uczucie ? Dajcie znać w komentarzu. Wraz z wiosną zrobiłam mały porządek w szafkach i zimowe ubrania schowałam głęboko a wiosenne i letnie wyciągnęłam na wierzch. Gdy to już poczyniłam to pomyslałam by coś ciekawego dla Was stworzyć i tak oto powstał ten film, który zaraz zobaczycie. Wystarczy kliknąć tu -----> Klikamy tutaj








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible