czwartek, 21 kwietnia 2016

Co ja tutaj robię ?




Hej !
Często zastanawiam się co ja w tym blogowym środowisku robię. Mam przecież tylko laptopa, który ma już swoje lata i aparat kompaktowy i on też szwankuje ;( Ale to wystarczy by tutaj być, by tutaj zostać i cieszyć się każdą chwilą ! A co ja tutaj robię ? Ja po prostu jestem i dziele się z Wami tym co uważam za stosowne . W blogowym świecie zarówno jak i tym youtubowym można się spotkać z opiniami, że skoro ma się kiepski sprzęt to z czym do ludzi ? Ja nie mam na youtube jakości tzw "kalkulatora" więc problem z głowy. Fakt długo mi się filmiki zapisują ale to już kwestia mojego laptopa, który do super nowoczesnych nie należy. Ale skoro nadal mam taki sprzęt to co ja mogę się spodziewać ? SZCZERYCH obserwatorów  . Każdy w życiu jakoś zaczynał i początki nie były jakieś kolorowe . Moje też takie nie są a mimo wszystko staram się jak tylko mogę by swojego widza czy też obserwatora nie zawieść ...  
W tym wpisie chcę Wam udowodnić iż nie liczy się sprzęt tylko chęci i dobre serducho drugiego człowieka. W ten oto sposób szybko da się zauważyć kto zasługuje na waszą uwagę a kto jej nie jest wart i kogo należy wtedy olać . Mam nadzieję, że wpis okazał się pomocny.




1 komentarz:

  1. Pięknie napisany post :)) Nie trzeba mieć super profesjonalnego sprzętu aby mieć dobrego bloga czy kanał :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible