sobota, 30 kwietnia 2016

DIY - Mydło jak ciastolina



Hej !

Wczoraj obejrzałam film KLIK i postanowiłam zrobić to samo. Chciałam spróbować czy to rzeczywiście będzie działać i jak to działa itp. Powiem Wam, że byłam w szoku. Tak prostym sposobem można sprawić dziecku radość podczas kąpieli czy też mycia rączek .
 To jest niesamowite ! Sposób banalnie prosty a produkty jakie potrzebujemy do wykonania każdy w domu posiada.






POTRZEBUJEMY:

- Mąka ziemniaczana lub kukurydziana (ja użyłam ziemniaczanej)
- Olej kokosowy, zwykły olej lub oliwkę dla dzieci (ja użyłam oliwki )
- Nasze ulubione mydło w płynie
- Opcjonalnie barwnik spożywczy (nie użyłam bo nie miałam)


Proporcje jakie wykonałam to 1 szklanka mąki a reszta na oko.

Jeżeli produkt będzie się za długo przyklejał Wam do rąk polecam dodać odrobinę mąki.

WYKONANIE:

Wsypujemy wszystkie składniki do miseczki i mieszamy aż ciasto odklei się od naszych dłoni.

Gotowe ! Teraz możemy śmiało umyć nasze dłonie własnym mydełkiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible