środa, 27 kwietnia 2016

Maseczka peel off inaczej




Hej !

Wszyscy znamy te kultowe czarne maseczki. Ale kto powiedział, że muszą one być czarne ?
No właśnie. Moja maseczka już gotowa jest biała a gdy zastygnie jest przeźroczysta. 
Pamiętacie ten ból przy zrywaniu jej ? Ja mam patent i nic a nic nie boli. Ale do tego dojdziemy. 
Zaczynamy krok po kroku opiszę co powinniśmy zrobić i jak wykonać zabieg by był bezbolesny.





KROK 1
 Twarz dokładnie oczyszczamy.

KROK 2
 W czajniku gotujemy wodę. Gdy się zagotuje przelewamy ją do miski i nakrywamy się ręcznikiem.
Przez ok 3 minuty robimy tzw. Nasiadówkę .
 W ten sposób przygotujemy twarz do zabiegu, który za chwilkę wykonamy.

KROK 3
Do garnuszka wsypujemy dwie łyżki żelatyny oraz trzy łyżki mleka.
Wszystko na małym ogniu podgrzewamy aż żelatyna się rozpuści.

KROK 4
Pędzelkiem do twarzy nakładamy sporządzoną przez nas maseczkę.
Pamiętajmy by nałożyć grubszą warstwę.

KROK 5
Czekamy aż maseczka całkowicie zastygnie na naszej twarzy.

KROK 6
Tutaj jest właśnie czas ściągania. Wszyscy pewnie to zrywają i zmagają się z bólem jak i z czerwoną twarzą,
Ja jednak mam na to patent.
Do tego potrzebny będzie nam spryskiwacz oraz chusteczka nawilżająca.
Chusteczkę lekko spryskuję wodą i delikatnie pocieram miejsce, z którego chcę zdjąć maseczkę.
Następnie delikatnie ją zdejmuję bez bólu .

KROK 7
Gotowe nasza twarz jest oczyszczona i możemy zastosować krem.
Potwierdzę Wam zdjęciem poniżej iż maseczka działa.
Świetnie oczyszcza twarz i zbiera wągry.




Dajcie koniecznie znać czy wykonacie taką domową maseczkę !

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible