wtorek, 10 maja 2016

Co ja robię w czasie, gdy czekam na kuriera ?



Hejka !

Jako, że dziś oczekuję kuriera postanowiłam napisać taki właśnie post. "Potrzeba matką wynalazku " .
Oprócz tego, że ciągle zaglądam do okna staram się nie spoglądać na zegarek chociaż jest to bardzo ciężkie w realizacji. 
Dzisiejszym postem chcę umilić czas sobie i innym oczekującym . Dla zabicia czasu zmontowałam film na youtube a teraz piszę ten post. Poszukałam zdjęć i postanowiłam, że napiszę coś na moim blogu bo dawno nic nie było a zdjęć się uzbierało . Oprócz montażu filmu i pisania posta oglądam filmy na youtube tych osób, które subskrybuję . Odkąd dostałam laptopa i dowiedziałam się o tym portalu nałogowo oglądam inne dziewczyny. Jest tak wiele kanałów wartych polecenia, że zrobię Wam o tym oddzielny wpis . 
Wracając do meritum sprawy to pora na zdjęcia . Zapraszam Was do oglądania oraz komentowania i co tam chcecie buźka :*




Kwitnący bez ♥



Kawa i ciacho = najlepsze połączenie ♥

 Zachód słońca i piękne niebo - coś co kocham ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible