wtorek, 31 maja 2016

Odpuściłam ?




Hej !
Wszyscy tutaj wiedzą (a jak nie to właśnie się dowiadują), że prowadzenie bloga było i jest moją pasją oraz moim hobby. 
Długo mnie tutaj nie było . Niestety każdy w życiu ma problemy i musiałam pisanie bloga odłożyć na boczny tor co nie oznacza, że odpuściłam . Niee ja po prostu potrzebowałam czasu bo zbyt dużo się działo w moim życiu i żyłam na zbyt dużych obrotach . 
Nie chcę bym się zmuszała do pisania postów czy też nagrywania filmów bo wtedy nic nie wychodzi. 
Mam nadzieję, że zrozumiecie moją nieobecność i będziecie dalej ze mną . 
Nie chcę się tłumaczyć bo nie na tym polega pisanie kolejnego posta. 
Chcę byście o mnie nie zapomnieli więc muszę się pokazać i napisać te parę słów do Was. 
Myślę, że dalsze posty będą się częściej pojawiały . Do następnego :*



2 komentarze:

  1. Wiadomo że różnie jest w życiu, fajnie że nadal jesteś.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że wracasz już na stałe, czasami przerwy są po prostu potrzebne :)
    Trzymaj się kochana! :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible