piątek, 22 lipca 2016

Diy - mydło


Hej, hej !
Dziś przychodzę do Was z wpisem na diy a jak wiecie takie wpisy to u mnie rzadkość.
Na ten pomysł nie wpadłam sama. Widziałam go u blogującej koleżanki i postanowiłam go zrobić.
Myślę, że jak bym miała mydlarnię to takie mydełka bardzo by schodziły. 
Takie własnoręcznie robione mydełka idealnie nadają się na prezent czy to urodzinowy, 
imieninowy czy też ślubny razem z kompletem ręczników.




Do przygotowania ozdobnego mydełka potrzebujemy:
- mydło w kostce
-tarkę
-oliwkę 
-ziarna kawy lub suszone kwiaty czy też suszone płatki kwiatów
(ja użyłam do ozdoby suszone płatki róży )
-foremkę najlepiej by była sylikonowa wtedy gotowe mydełko idealnie nam "wyjdzie"

Wykonanie:
Na tarce o grubych oczkach ścieramy mydło. 
Do wiórków dodajemy oliwkę i wszystko roztapiamy w garnku do uzyskania jednolitej konsystencji. 
Na dno naszej foremki dajemy wybrane elementy ozdobne
 (w moim przypadku były to pokruszone płatki róży, które wcześniej zasuszyłam). 
Płynny produkt bez grudek przelewamy do wcześniej przygotowanej foremki. 
Całość odstawiamy do lodówki. 
Gotowe mydełko mamy już po około 3h . 

Niewielkim nakładem finansowym możemy mieć produkt wyglądający jak byśmy go zakupili w mydlarni.
Mydełko jest efektowne a świadomość, że wykonaliśmy je sami cieszy jeszcze bardziej.
Mam nadzieję, że wpis się Wam spodobał. 

Zapraszam na inne posty oraz zachęcam do obserwowania 
oraz komentowania co daje mi motywację do tworzenia dalszych wpisów dla Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible