piątek, 15 lipca 2016

Stylizacja na lato




Hej !
Pomimo iż pogoda nas nie rozpieszcza ja postanowiłam rozpieścić Was tym wpisem.
Dziś przychodzę do Was ze stylizacją, która stricte kojarzy mi się z latem.
W tej stylizacji postawiłam na panującą modę oraz na wygodę czyli można by powiedzieć takie dwa w jednym.
Kierując się wyborem stylizacji zwracam uwagę czy ma ona być na co dzień, do pracy lub na ważne spotkanie czy też imprezę. Moja stylizacja jest na co dzień i myślę, że mogłaby być również noszona do pracy o ile ktoś nie pracuje w biurze czy też jako nauczyciel. Stylizacja wspaniale nadaje się na upalne dni. Jest zwiewna i zarazem nie odkrywa nam wszystkiego
 (mowa o pupie i piersiach).


1 komentarz:

  1. Te szorty i ten pasek są świetne i idealnie pasują do bluzki, którą chyba nawet mam :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible