Domowej roboty wrapy










Wrapy. Kto je lubi? Wszyscy!
Jednak te sklepowe są drogie i często "walą" na kilometr chemią.
Po co jednak je kupować ? Ja kupiłam tylko raz dopóki nie spróbowałam zrobić ich w domu. 
Te domowe są znacznie pyszniejsze, zdrowsze i wiecie co dajecie. 
A i przede wszystkim nie ma w nich tej paskudnej chemii.

Zanim podam przepis dam Wam dobrą radę. 
Jeśli ciasto na patelni zacznie wam rosnąć nie przejmujcie się przebijcie je widelcem i wszystko będzie ok.

 

Składniki na wrapy:

- dwie szklanki mąki pszennej lub pół na pół z kukurydzianą (ja wybrałam pszenną)

- pół łyżeczki soli

- 3 łyżeczki smalcu lub oleju (ja wybrałam olej)

- 3/4 szklanki ciepłej wody

Wykonanie:

Wodę zmieszać z tłuszczem, dodać mąkę i sól. Zagnieść ciasto w misce i odstawić na pół godziny.
Podzielić na kulki nieco większe od dużego orzecha włoskiego i rozwałkować na cienkie placki, podsypując blat lub stolnicę mąką.Smażyć po kilkadziesiąt sekund z każdej strony, na rozgrzanej patelni bez tłuszczu, aż do zrobienia się złotych i brązowych plamek.Układać jeden na drugim. By łatwiej się zwijały można przykryć je zwilżoną ściereczką.

Smacznego !

Komentarze

Popularne posty