poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Sesja zdjęciowa



Witam Was serdecznie!
Tematem dzisiejszego wpisu będzie sesja zdjęciowa. Ale nie taka gdzie my się szykujemy a ktoś nam robi zdjęcia. 
To by było zbyt łatwe. Dziś gdy się tylko obudziłam postanowiłam, że wezmę sprawy w swoje ręce. 
Zjadłam śniadanie, przygotowałam oraz spakowałam potrzebny sprzęt i byłam prawie gotowa. 
Ogarnęłam się i wyruszyłam z domu. 
Wszystko pięknie ładnie ale muszę przyznać iż bycie fotografem, modelem itp nie należy 
do łatwych zadań w szczególności, gdy wszystko wykonujemy sami. 
Dzisiejszą sesję również wykonałam sama . 
Proszę Was o wyrozumiałość gdyż nie miałam nikogo do pomocy . 
Dzisiejsza sesja jest typowo letnia i planuję zrobić jeszcze kolejne o ile pogoda dopisze.

Poniżej przedstawiam Wam efekty mojej pracy .










Dzięki za uwagę stokrotka .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible