poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Stylizacja na letnie spacery



Hejka !
Pogoda coraz częściej dopisuje więc korzystam z niej tyle ile się da.
Korzystając z okazji zrobiłam też coś dla Was. Tym "czymś" są zdjęcia do tego wpisu.
Chciałam bardzo by pojawił on się znacznie szybciej ale cały czas było za zimno na takie stylizacje :(

Dzisiejsza stylizacja jest z użyciem nowych ubrań, które niedawno kupiłam. 
Nie myślałam, że tak świetnie wyjdzie stylizacja jak i mała sesja zdjęciowa.
Tutaj należą się podziękowania dla mojego chłopaka, który wykonał mi zdjęcia. Dziękuję skarbie ♥♥♥ 




Do stylizacji użyłam bluzki, która z tyłu ma siateczkę z pięknym kwiatowym motywem.




Tak prezentuje się cała stylizacja. 


To już ostatnie zdjęcie.

Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu. 
Widzimy się w kolejnym wpisie papa :*

2 komentarze:

  1. Mega bluzka <3
    Masz słodkiego pieska *-*
    Obserwuje :)
    http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetne kolory! Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible