czwartek, 1 września 2016

Musztardowa stylizacja



Hej !
Dziś rok szkolny zawitał dla wielu uczniów ale studenci mają jeszcze troszkę wolnego ;)
Póki pogoda dopisuje staram się dla Was o ciekawe posty byście mieli co czytać 
w czasie odpoczynku lub drodze do szkoły (w autobusie) lub po prostu w czasie wolnym dla Was.
Ciężko jest wykonywać zdjęcia samemu dlatego i w tej małej sesji musiał mi pomóc mój chłopak 
za co mu serdecznie tutaj dziękuję :* 


Stylizacja, którą dla Was przygotowałam jest tym razem elegancka ponieważ 
zdjęcia były robione w niedzielę więc sami wiecie jakoś wyglądać trzeba było . 
Sukienkę połączyłam z delikatnym naszyjnikiem, kolczykami (ich niestety nie widać) oraz z bolerkiem. 
Buty wybrałam wygodne oraz pasujące do bolerka by wszystko ładnie się prezentowało i nie było w jednym kolorze .

Sukienka ładnie podkreśla talię i pewnie jeszcze nie raz ją ubiorę.

Ciężko mi też było wybrać zdjęcia do tego wpisu jednak postawiłam na minimalizm.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba mój gust i styl.








Tutaj możecie zobaczyć połączenie sukienki z bolerkiem i dodatkami.





A tutaj bez bolerka i dużych napisów byście mogli zobaczyć jak to wszystko się prezentuje
 



Mam nadzieję, że się podobało :)
Koniecznie dajcie znać! Każdy komentarz jest dla mnie ważny :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible