wtorek, 29 listopada 2016

Blogmas dzień 1 Zaczynamy




Hej! Nadeszła ta długo wyczekiwana chwila, kiedy zaczynam z blogmas-em :)
Mam nadzieję, że się cieszycie. Zapraszam do dalszej części posta.



Mamy pierwszy grudzień i jestem ciekawa ilu z Was udało się usłyszeć popularny utwór 
"Last Christmas". Szczerze mówiąc mi ten utwór się "przejadł" wszędzie go pełno. Aha no i osobiście jeszcze go nie słyszałam z czego ogromnie się cieszę. Przechodząc do wpisu to szczerze mówiąc a właściwie to pisząc nie do końca wiem o czym chcecie codziennie czytać . Więc też postanowiłam iż będą to luźne wpisy ponieważ jak wiecie nagrywam też vlogmas, montuje filmiki i jeszcze tutaj codziennie piszę więc jest co robić.  Mam również nadzieję, że taka forma Wam się podoba. Staram się jak mogę i jeśli będę mogła pozwolić sobie na konkretniejsze wpisy to takowe powstaną. Na chwilę obecną chyba będę pisać z wyprzedzeniem aby potem tylko mieć gotowy post i wrzucić go na bloga. Myślę, że takim oto sposobem zaoszczędzę chodź odrobinę czasu a bardzo on mi się przyda chociażby do świątecznych przygotowań. Na chwilę obecną nie mam jeszcze choinki i nie wiem kiedy ją będę miała. Moją poprzednią pogryzł szczur i do niczego się nie nadawała więc wylądowała na śmietniku. Szkoda mi tej choinki ponieważ była piękna i dużo nie kosztowała w porównaniu do cen w tym roku za choinki. Natomiast jeśli chodzi o ozdoby choinkowe to mam wszystko tylko tej choinki brak nad czym ubolewam bo znając mnie już by stała ubrana. Dlatego zaczynam rozumieć ludzi, którzy mają choinkę ubraną aż do lutego ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible