czwartek, 10 listopada 2016

Czyżby zamiennik tangle teezer-a ?

Hej!
Dziś przychodzę z nietypowym wpisem ponieważ wpisy urodowe u mnie to rzadkość.
O tej szczotce, którą Wam przedstawię przeczytałam kilka dni po tym jak ją zobaczyłam w sklepie.
Na pierwszy rzut oka pomyślałam sobie, że to jest atrapa szczotki lub szczotka dziecięca. 
Jednak myliłam się.
Czy szczotka okaże się zamiennikiem tangle teezer-a ? Zapraszam do dalszej recenzji .




*
*
*
Szczotka posiada kolorowe włosie przez co przypomina szczotkę dla dzieci. 
Początkowo właśnie myślałam, że przeznaczenie tej szczotki jest takie jak wygląda ale myliłam się.
Szczotka jest dostępna w dwóch rozmiarach. Jak widzieliście na zdjęciach wybrałam wersję tę większą :) 



*
*
*
Szczotka idealnie sprawdzi się przy włosach grubych oraz przy takich, które lubią się plątać .
Szczotka nada się do włosów długich, krótkich ale prostych. Świetnie je rozczesuje i wygładza.
Należy pamięta o odwiecznej zasadzie czesania włosów najpierw delikatnie końcówki czeszemy a potem całość a gdy coś nas szarpie rozczesujemy tą część a drugą dłonią trzymamy nieco wyżej by nas nie bolało i by oszczędzić sobie i naszym cebulką włosowym dodatkowego bólu . Jednak mnie przy tej szczotce takie czesanie z szarpaniem się nie zdarzyło.
Nie zauważyłam też, aby przyczyniała się do niszczenia końcówek, co miało miejsce przy używaniu tangle teezer. Jak możecie zauważyć zakupiłam dwie sztuki tej szczotki ponieważ tą okrągłą testowałam na włosach mokrych co okazało się dla mnie miłym wrażeniem bo już po minucie moje włosy były rozczesane bez szarpania i bólu oraz dodatkowych kosmetyków na poplątane włosy.



*
*
Szczotka z tyłu posiada lusterko (w małej wersji też się ono znajduje)


*
*
*
Szczotkę zakupiłam w chińskim sklepie za 8,50zł ale jest również dostępna na aliexpress, tesco, netto w podobnej cenie.

Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z działania szczotki oraz z tego iż nie niszczy włosów a dodatkowo jest w przystępnej cenie i może ją każda z Was zakupić. Szczotkę mam większych rozmiarów ale mi to nie przeszkadza ponieważ torebki jakie noszę są na tyle spore, że mogę ją ze sobą zabrać a dodatkowo z tyłu ma lusterko, które może być przydatne w trakcie podróży.
Nie przedłużając jednym a w zasadzie to dwoma słowami POLECAM SERDECZNIE Wam tę szczotkę.


Ps.Wpis jaki zobaczyłam tutaj o tym produkcie: KLIK

1 komentarz:

  1. Hejka Kochana!

    Szczotki są przeurocze :) Wyglądają na niezłe. Miałaś oko! :)

    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!


    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible