czwartek, 1 grudnia 2016

Blogmas - Dzień 2



Hej, Hej!
Witam Was w kolejnym dniu mojego blogowego wyzwania.
Zapraszam do czytania dalszej części wpisu :)



Wczoraj wystartowałam i już odniosłam wrażenie iż co bym tutaj na blogu nie pisała/zamieszczała to jest źle. Słuchajcie jeśli Wam się coś nie podoba (a ma prawo) to nie musicie od razu  tego krytykować. Posty tutaj są dla mnie rodzajem pamiątki, mogę tutaj zaglądać kiedy chcę i wracać do dawnych wpisów oraz wspominać co kiedyś robiłam itp.  Blog ten jest pewnego rodzaju pamiętnikiem dla mnie. Lubię czytać moje stare wpisy i tak jak pisałam wcześniej lubię wspominać. Nie lubię prowadzić bloga pod dyktando gdzie wpisy są sztywno pisane (wiecie o co chodzi). Chcę ten blogmas prowadzić na zupełnym luzie i spontanie a nie zastanawiać się jaki kosmetyk opisać i ile zdań użyć by przypadkiem za mało lub za dużo nie napisać. Mój blog jest inny niż te typowe tematyczne. Mój blog moje zasady. Nikt mi ani Wam nie płaci za to, że ja pisze a Wy czytacie. Chodzi mi o to, że blog jest moim prywatnym miejscem i to ja decyduje co ma tutaj się znaleźć a co nie. To tak jakbyście poszli do swojej najlepszej koleżanki do domu i kazali zmienić wystrój domu bo Wam się nie podoba ale kochani Wy tam nie mieszkacie i wystrój nie jest dla Was tak samo mój blog nie jest Wasz więc to ja decyduje co ma tu być a co nie. Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi.

*
*

Przechodząc do dalszej części chcę Wam dziś opowiedzieć co robiłam itd.
Mam nadzieję, że taka forma Wam się spodoba. Jeśli nie to trudno ja nie zrezygnuje z pisania tutaj.
Nagrywałam sobie kolejne filmiki do vlogmas-a ale zanim to robiłam to montowałam dzisiejszy filmik. Nagrywanie i montaż pochłonęło mi troszkę czasu więc jak skończyłam to była akurat pora obiadowa - dobrze się wzmocnić pysznym jedzonkiem do dalszej pracy. Dziś na obiad były pierogi ruskie. Mniam uwielbiam je. Dobra przechodząc do dalszej części dnia to musiałam rozplanować jaki film i kiedy wejdzie na youtube. Na szczęście mam to za sobą. 
Teraz czas na planowanie wpisów tutaj. Jutro będzie mój setny wpis więc szykujcie się na coś specjalnego. Ogólnie ostatnio jestem pracusiem i codziennie coś robię więc po obiedzie pora na sprzątanie. Aaaa i bym zapomniała tak zupełnie na koniec tego wpisu taki mały apel jeśli chcecie wysłać komuś świąteczną kartkę zróbcie to proszę wcześniej. Serduszko mi się kraja jak patrzę na ciężkie torby listonoszy a tym bardziej w okresach świątecznych. Pomyślcie też o nich. Warto również przy domowych porządkach pomyśleć o zwierzątkach w schroniskach. Jeśli macie niepotrzebne koce, poduszki, kołdry itp to warto te rzeczy przekazać właśnie do schroniska i podarować zwierzętom drobinę ciepła a tym samym zrobicie dobry uczynek. 

*
*

Do zobaczenia już jutro w kolejnym blogmasowym wpisie! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible