czwartek, 8 grudnia 2016

Blogmas - Dzień 8 KONIEC BLOGMASA ?



Hej! 
Dziś zapraszam Was na luźny post.






Dziś mamy ósmy dzień tego miesiąca. Czy to dużo czy mało nie mnie jest to oceniać.
Jednakże postanowiłam już zrobić małe podsumowanie. Podsumowanie dotycz bloga.

*
*

Długo się zastanawiałam co mam Wam napisać w tym podsumowaniu. 
Sprawdzałam komentarze oraz statystyki bloga. Doszłam do wniosku, że dużo osób mnie obserwuje ale rzadko która osoba udziela się poprzez komentarz. I tak naprawdę nie wiem czy dalsze prowadzenie tego bloga ma sens a szkoda bo wiązałam z tym blogiem na prawdę ciekawe zdjęcia, wpisy. A też przeżyłam tu w tym miejscu wspaniałe chwile. Owszem były złe i dobre momenty ale te dobre pamiętam bardziej a te złe już wymazałam z pamięci.
Więc na chwilę obecną raczej nie widzę sensu dalszych postów. Po prostu nie widzę tego odbioru. Nie wiem co jest przyczyną ponieważ piszę w różnych formach i na różne tematy. 
Przykro mi bo tak na prawdę wiem, że piszę kolejny post, który będzie zapewne pusty bez odbioru. Pusty to znaczy nie przeczytany przez Was i nawet nie zwrócicie na niego uwagi. Przykro z tego powodu ponieważ jak bym napisała w tytule, że kończę z blogowaniem to odzew by był szeroki a zwykły post już nie ma tyle zaciekawienia :(
Na chwilę obecną kończę z BLOGMASEM. Widzę mały odzew a prosić się o komentarze sensu nie ma bo wtedy są one wymuszane a tak nie chcę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible