poniedziałek, 19 grudnia 2016

Mały wielki sukces


Witajcie kochani !

Jestem dziś mega szczęśliwa i pragnę ten dzień zatrzymać na dłużej w pamięci 
dlatego też powstał ten post.

Dużo czasu spędziłam oglądając różne wzory napisów w necie itp.
Zastanawiałam się również jak to wykonać.

Były metody prób, błędów a także doszło do tego moje zdenerwowanie.

Ale spokojnie dzięki temu iż zawzięcie walczyłam są efekty.

Co prawda nie jest to jeszcze coś czym mogę się pochwalić
 no ale dla mnie już to jest sukcesem ponieważ jestem samoukiem.

I tym oto sposobem dowiedzieliście się jak nauczyłam się korzystania z gimp-a.

*
*

Taaak dobrze widzicie sama się uczę tego programu
 i dziś mogę Wam pokazać efekty mojej pracy, która mnie pochłonęła.

"Nie od razu Rzym zbudowano"
Czy jakoś tak to się mówiło :)

Jestem zdania, że jeśli ktoś bardzo chce coś osiągnąć
 to tylko potrzebna jest cierpliwość, determinacja, zawzięcie 
i oczywiście odpowiedni sprzęt do pracy/nauki.


Ok pora na efekty mojej pracy.
Dodam tylko, że jest to mój pierwszy dzień z tym programem
a efekty dla niektórych z Was mogą być niezadowalające .


Stworzyłam dwa napisy z tła (na bazie tła).



Napisy zapisałam w formacie png więc są przezroczyste 
i mogę je stosować na każdej fotografii.






Czas na dalsze lekcje samouka :)

Na dalsze moje "lekcje" idzie coś bardziej skomplikowanego.

Jeśli coś z tego wyjdzie to zobaczycie efekty.

O ile wcześniej nie zrezygnuję z dalszej nauki haha :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible