piątek, 6 stycznia 2017

Blogowe plany i cele na 2017r



Styczeń wystartował pełną parą!
Dziś jest pora, kiedy dzielę się z Wami tym co sobie postanowiłam.

Zwykle staram cieszyć się dniem i nim żyć bo nigdy nie wiadomo co będzie jutro 
i nigdy nie wiadomo co będzie za miesiąc.

Z zapisanymi celami mogę sprawdzić ile potrafię z siebie dać 
i ile w tym roku zostało zrealizowanych celów. To w pewnym rodzaju moja osobista 
motywacja by nie stać się tzw: "kanapowym leniem"

Wiem, że wpisów było mało jak na cały 2016r. 
W tym roku mam jednak inne cele.
W tym roku uwzględniłam także bloga a nie jak w poprzednim, że go ominęłam :(

Ok przyszła pora na tą właściwą część wpisu.

Serdecznie zapraszam do przeczytania.





Jeśli chodzi o moje konkretne cele to nie ukrywam jest ich niewiele.
Właśnie dlatego jest ich mało bym mogła je zrealizować.
Jest ich mało ale są konkretne i dotyczą tylko bloga.

MOJE BLOGOWE PLANY ORAZ CELE NA 2017r.

1.Więcej wpisów kosmetycznych.
2.Więcej wpisów ze strojem dnia.
3.Więcej wpisów - Moje zdjęcia jakie wykonałam.
4.Więcej wpisów tematycznych.
5.Wpisy regularne.

Drodzy blogowicze życzę Wam aby Wasze plany i cele nie tylko te blogowe się spełniły. 
Życzę Wam również aby ten rok przyniósł Wam wiele radości i sukcesów.
Spełniajcie marzenia i nie bójcie się ich.
Wszystkiego dobrego.
Życzy: Stokrotka;*

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible