Dziewczęca lekkość



Hejka!
Dziś lekki wpis przygotowałam dla Was.
Lekki ponieważ całość skupiać będzie się na zdjęciach.

Zdjęcia jakie wybrałam są inspiracjami w jednym kolorze.

Kolor na jaki postawiłam to róż ale spokojnie 
jest to delikatny róż momentami pudrowy.

Widzę, że wpisy z inspiracjami cieszą się ogromną publicznością.
Więc postanowiłam takowe wpisy robić u siebie na blogu.

Dzięki różnej tematyce bloga widzę jaką przechodzi on metamorfozę.
Widzę jak pięknie mój blog się zmienia w różnorodne wpisy.
Nie ma już wpisów tylko o jednym. 
Jest różna tematyka i to mi się podoba.


Zdjęcia ukazują delikatność, dziewczęcy wdzięk oraz kobiecość.
Uwielbiam oglądać takie wpisy więc z jeszcze większą chęcią oraz radością je dla Was tworzę.


Dajcie koniecznie znać które zestawienie Wam się podoba.
Dajcie też koniecznie znać czy chcecie kontynuację takich wpisów.

Pozdrawiam stokrotka.

Komentarze

Popularne posty