czwartek, 19 stycznia 2017

Dziewczęca lekkość



Hejka!
Dziś lekki wpis przygotowałam dla Was.
Lekki ponieważ całość skupiać będzie się na zdjęciach.

Zdjęcia jakie wybrałam są inspiracjami w jednym kolorze.

Kolor na jaki postawiłam to róż ale spokojnie 
jest to delikatny róż momentami pudrowy.

Widzę, że wpisy z inspiracjami cieszą się ogromną publicznością.
Więc postanowiłam takowe wpisy robić u siebie na blogu.

Dzięki różnej tematyce bloga widzę jaką przechodzi on metamorfozę.
Widzę jak pięknie mój blog się zmienia w różnorodne wpisy.
Nie ma już wpisów tylko o jednym. 
Jest różna tematyka i to mi się podoba.


Zdjęcia ukazują delikatność, dziewczęcy wdzięk oraz kobiecość.
Uwielbiam oglądać takie wpisy więc z jeszcze większą chęcią oraz radością je dla Was tworzę.


Dajcie koniecznie znać które zestawienie Wam się podoba.
Dajcie też koniecznie znać czy chcecie kontynuację takich wpisów.

Pozdrawiam stokrotka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible