piątek, 20 stycznia 2017

Trzymać sroki za ogon



Czy pisanie postów na wiele tematów to trzymanie srok za ogon?
Wcale  nie! Mało jest blogów, które nie zamykają się na jednym temacie. Przykre to jest ponieważ takie blogi dużo potrafią wnieść i są równie wartościowe jak te, które tylko piszą cały czas  o jednym np: o kosmetykach. Doceniam każdy rodzaj bloga lecz nie każdy jest w moim typie. Nudzi mnie ciągłe czytanie o mazidłach.
Wolę poczytać blogi, które mają więcej do powiedzenia niż tylko klepanie o jednym i tym samym. Sama kiedyś tak pisałam bloga 
i z czasem mnie już to kompletnie znudziło bo ileż można.

Przykro mi że blogi, które są otwarte na wiele tematów są rzadko doceniane. 
Przykro mi z tego powodu bo są to perełki blogowe.
Uważam, że każdy blog jest wartościowy tylko ludzie nie potrafią tego docenić. 
Przykro mi też bo coraz to więcej blogów 
(głównie modowych) się sprzedaje i robi wpisy sponsorowane.
Nie niczego nikomu nie zazdroszczę. Są granice rozsądku.
Można mieć współpracę raz na jakiś czas ale nie co chwilę.

Zwykły człowiek, który na daną rzecz zarobi, zrobi wpis o tej rzeczy nie jest tak doceniany jak człowiek, który ma daną rzecz z współpracy (czytaj za darmo). Cholernie mnie to boli. 
To taka ludzka niesprawiedliwość.
Ale cóż walka z tym to jak walka z wiatrakami czyli bez sensu.

Miałam ochotę tak do Was napisać, póki takie nocne przemyślenia tkwią w mej głowie. 
Po prostu chciałam się z Wami podzielić moimi myślami zanim o nich zapomnę a myślę, że post jest ciekawy więc czemu by się z Wami tym nie podzielić?

Co sądzicie o takich moich przemyśleniach?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu co o tym sądzicie.
Pozdrawiam stokrotka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible