środa, 18 stycznia 2017

Wszystko na jedno kopyto




Wieczory sprzyjają spokojnemu myśleniu. 
Cisza, stoicki spokój, herbata, ja, laptop oraz moje myśli. 
Myśli, które po całym dniu mogę zebrać w całość.

*

Po długim czasie doszłam do wniosku iż nie ma sensu robić podobnych zdjęć, które już ktoś wymyślił i wrzuca na portal z inspiracjami.
Kopiujemy je robiąc zdjęcia podobne do tych, które już widzieliśmy.
To nie ma sensu. Zróbmy coś swojego.
Coś co będzie oryginalne i takie nasze. 
To da nam więcej satysfakcji i szacunku do tego co sami 
stworzyliśmy niż do zrobionego zdjęcia, które będzie kopią czegoś co już ktoś zrobił.

*

Idąc tym tokiem myślenia stworzyłam dla Was i dla siebie 
dwa zdjęcia. Są one takie moje. Zrobiłam je tak jak właśnie chciałam a nie tak jak podawane są na stronach z inspi na jedno kopyto.

Dwa wzory ponieważ jak to kobieta nie mogłam się zdecydować, 
które zdjęcie jest lepsze.
Doszłam do wniosku, że oba zdjęcia są godne by Wam je przedstawić.


Jestem żywym dowodem na to, że jedno zdjęcie można wyrazić na wiele sposobów. Pierwszy z nich kojarzy mi się z delikatnością i lekkością.



Do obu zdjęć mam sentyment. 
Jednakże drugie zdjęcie podoba mi się bardziej.

Kolejne drugie i ostatnie zdjęcie w tym wpisie jest robione na stare zdjęcie. Efekt bardzo mnie zaskoczył w sensie pozytywnym :)



A Wam jak się podobają zdjęcia?
Pozdrawiam stokrotka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible