Dosyć smutnych wpisów!



Hejka!
Dziś mam już dość pisania smutnych wpisów na bloga.
Mam nadzieję, że smutne posty będą pojawiały się rzadko albo i wcale.


W weekend odreagowałam cały stres, który mi towarzyszył przez ostatni czas.
Niby ja się nie stresowałam ale odczuwał to mój organizm.
Potrzebowałam spokoju, ciszy oraz czegoś co mnie odstresuje.
A co jest najlepsze na taki stan?
Kocyk, ramiona ukochanego, czekolada i dobry film.
Jak widać niewiele do szczęścia potrzeba.
Do tego później romantyczna kolacja we dwoje.
Pełen relax a nie żadne tam zakupy.
No dobra były małe ale to nie w tym wpisie.

Właściwie to pisząc ten wpis dla Was również czuję taki spokój,
relax oraz odprężenie, Już nie myślę o tym co było.
Widocznie tak miało być.
(mowa oczywiście o przyjaciółce)

Komentarze

Popularne posty