Ring light selfie




Kiedy wszyscy robią już sobie zdjęcia
Ty zastanawiasz się jak je udoskonalić
Pojawiają się pewne pytania ...
Jaki program, jak przerabiać etc.

Z pomocą "przychodzi" pewien gadżet.

Nie od dziś wiadomo, że jestem gadżeciarą.
Ale no sami wiecie trudno takiego gadżetu u siebie nie posiadać.

Trudno również nie ulec pokusie kupna, 
gdy wszyscy mają i są zadowoleni. 

Ja też mam ten gadżet. A o czym mowa?


Zapraszam do dalszej części wpisu


Ring light selfie jest to nic innego jak lampa pierścieniowa 
z diodami led na telefon. Myślę iż pomysł na taką lampę zrodził się z tych dużych lamp pierścieniowych stosowanych przy fotografii i filmowaniu lustrzankami.


Jak widać jest to niewielki gadżet, który z pewnością zmieści się w damskiej torebce i stanie się częścią naszego damskiego ekwipunku.

Lampę możemy wybrać w dwóch wariantach: 
ładowana poprzez kabel usb (taką opcję wybrałam)
lub na baterie, które mogą być ładowane

Wybrałam wersję z kablem usb ponieważ mogę lampę wszędzie ładować nawet poprzez power bank. 
Jest to opcja dla mnie najwygodniejsza.

Przechodząc do samej lampy:
Lampę zamawiałam na allegro
Przyszła na drugi dzień kurierem

Plusy lampy:
Lampa jest niewielkich rozmiarów
Szybko się ładuje
Łatwa w obsłudze
Posiada trzy tryby świecenia
Ma specjalne zabezpieczenie, dzięki któremu telefon nie rysuje się
Zdjęcia po użyciu tej lampy świetnie wychodzą
Można jej używać na tylni aparat jako dodatkowej lampy
Koszt i dostępność

Minusy:
Jest jeden minus za krótki kabel usb w zestawie.
Można sobie z tym spokojnie poradzić ponieważ każdy ma taki kabelek w domu.
 Wtyczka jest taka jak do telefonu samsung więc większego problemu z tym nie ma.



Podsumowanie:
Z lampy jestem bardzo zadowolona. Radzi sobie świetnie w kiepskich warunkach oświetleniowych. Polecam lampę każdemu z Was z czystym sumieniem. Będziecie bardzo zadowoleni z jakości zdjęć jak i z samej lampy.

Komentarze

  1. Bardzo sprytny gadżet, fajne daje efekty na oczach. Spotkałam się z taką dużą lampką u fotografa, ta jest idealna do salfy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Selfie jak już coś :) Tak to prawda u fotografów są takie lampy nie lampki :)
      Nie radzę stosować bezpośrednio na oczach lampy jak się nie chce mieć potem wady wzroku lub jeśli nie chce się być ślepym.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty