Różne prace


Każda pora roku jest dobra do robienia zdjęć.
Wraz z każdą porą roku przychodzą nowe pomysły 
oraz ciekawe ujęcia. A oprócz tego zdobywam 
doświadczenie poprzez robienie tych zdjęć.

Zima i cała piękna sceneria dała mi 
kilka pomysłów na zdjęcia.

Takim oto sposobem wykonałam poniższe zdjęcia.

Znajdziecie zdjęcia właśnie w zimowej scenerii 
i nie tylko. Postanowiłam tutaj pokazać Wam
kilka innych moich prac :)


Zapraszam do oglądania :)


Jak widzicie po pierwszej fotografii zmieniłam znak wodny.
Od teraz będzie on pojawiał się na każdej fotografii jaką tutaj dla Was będę umieszczała.






















         Zdjęcie to bardzo przypadło mi do gustu.
Widać na fotografii śnieg, buty oraz kawałek moich nóg :)


Kwiaty na przywołanie wiosny. Były prezentem dla mamy mojego ukochanego.


Ciasto mniam, pyszne!
Czas na słodkości i ostatnie zdjęcie.


Ostatnie zdjęcie wykonałam na macie, którą stosuję właśnie jako tło.
Oprócz tego dałam małe światełka i moją ukochaną herbatę z miodem i cytryną.

Komentarze

Popularne posty