Co ma być a co nie



Hej!
Dziś porozmawiamy sobie o tym co dzieje się w internecie. Zauważyłam to już jakiś czas temu i postanowiłam, że jest to świetny temat do dyskusji z Wami. To, co ludzie publikują w internecie to ich sprawa ale to komentujący sprawili, że zaczynamy się ograniczać i pokazywać coraz mniej a nasze kanały (blogowe i vlogowe) stają się inne a w efekcie końcowym nasze kanały na internecie kasujemy i kończymy swoje pasje. Fakt denerwują mnie dziewczyny, które tylko pokazują w filmach to jak wstają, jedzą śniadanie, malują pazury i kupują szminki za 100zł. Nie zazdroszczę im tego broń Boże! Ale na litość ile można pokazywać jedno i to samo "w kółko macieja" . Co gorsza panuje teraz dziwna "moda" pokazujesz dzieci źle nie pokazujesz to jest jeszcze gorzej bo będą Ci wytykać, że się ich wstydzisz.  Mówisz o chorobach źle bo sobie je wymyślasz nie mówisz o nich to też źle bo traktują Cię jako zdrowego "konia", którego można wykorzystać jako tanią siłę roboczą. W każdym bądź razie co byśmy nie robili to jest źle. Brakuje mi kanałów jak i blogów takich szczerych i naturalnych gdzie dziewczyny są sobą a nie udają kogoś kim nie są. To nie jest bal przebierańców a coraz częściej mam wrażenie, że taki bal wśród nagrywających dziewczyn trwa dla nich cały rok.

Komentarze

  1. Też nie widzę sensu, w tym że niektóre kobiety kupują 60 szminkę w tym samym kolorze za kolejne 100 złotych. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty