środa, 19 kwietnia 2017

Zupa krem - cebulowa



Hejka! W poprzednim wpisie był przepis na pyszną zupę.
W tym wpisie również będzie przepis. Uwielbiam te dni, kiedy mogę się z Wami czym dzielić tak jak dziś dzielę się z Wami kolejnym przepisem na zupę cebulową.
(przepis poniżej)

Składniki:

- Cebula 5szt.
- Bulion 2litry (ja robiłam z drobiowego bulionu)
- Mąka 1 łyżeczka
- Masło 2 łyżki
- Sól, pieprz (do smaku)
- Żółty, starty ser (kilka łyżek dla ozdoby na talerzu) 


Wykonanie:
Cebulę drobno pokroić w kostkę, dusić na maśle aż się rozpadnie 
(podczas duszenia dolałam troszkę wody). Następnie zasypać mąką i podsmażyć minutę.
Zalać bulionem, gotować 15 minut. Doprawić do smaku. Ja jeszcze zupę miksowałam blenderem i dodałam do zupy zasmażki drugiego stopnia aby ją zagęścić. 
Już na talerzu posypać po wierzchu startym serem. Zupę serwuję z grzankami.




Smacznego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible