poniedziałek, 29 maja 2017

O życiu i uczuciach

Hej!
Dzisiejszy dzień skłonił mnie do pewnej refleksji oraz do napisania tego wpisu.
Chciałabym się podzielić z Wami nie tylko moją opinią ale też tym co przeżyłam i chyba każdy z nas kiedyś już coś podobnego przeżył. Dzisiejszy dzień nie był dla mnie łaskawy, był to trudny dzień niosący pełno niespodzianek, które napotykałam na swojej drodze. I tylko w myślach prosiłam aby ten dzień szybko się skończył, pomimo ładnej pogody miałam go dość.Pierwszy raz będę pisać o uczuciach i wierzcie mi nie jest to łatwe lecz chcę podejmować nowe wyzwania.


Ludzie, każdy jest inny różni nas kolor oczu, skóry, włosów itp. ale w emocjach jesteśmy tacy sami.
Bez wyjątku jak jeden w korku przeklinamy czy to siedząc za kierownicą czy też po stronie pasażera. Również bez wyjątku niecierpliwimy się stojąc w długiej kolejce. I w końcu właściwy temat również bez wyjątku jak jeden oceniamy ludzi po okładce. A przecież to szczyt ludzkiej głupoty. A jeszcze głupsze co może być jest słuchanie drugiego człowieka i wpajanie mu, że to co on mówi jest czystym kłamstwem. Takim oto sposobem działamy na ludzkiej psychice, która w efekcie końcowym może być cienką nitką. A taką nitkę łatwo jest przerwać... Nie zdajemy sobie sprawy ile zła i krzywdy wyrządzamy słowom, które padają z naszych ust. Nieraz nie poznamy drugiej osoby a już jesteśmy w stanie ją ocenić. Ale czy ponosimy karę za słoje błędy? Ależ nie bo my idziemy dalej a dana osoba w swoją stronę...

Może słowa które zawarłam wyżej są napisane jak cytat z książki ale nie nie kopiuje są to moje odczucia i emocje na daną chwilę. Obecnie „ciężar całego dnia” minął i rozkoszuje się dobrą chwilą. Celebruje chwile, w których nie mam zmartwień i cieszę się tym co mam.

Kochani mam nadzieję, że wpis dał Wam dużo do myślenia. Zanim coś powiecie zastanówcie się aby nie urazić danej osoby. Do następnego wpisu pa, pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible