wtorek, 20 czerwca 2017

Kotleciki drobiowe


Magia w kuchni istnieje. 
Przekonałam się o tym nie tylko z mojego zawodu.
Ostatnio znów mile się zaskoczyłam gdy tylko moim oczom 
ukazał się ten cudowny przepis.Nie jest to mój autorski 
przepis a koleżanki z insta.Przepis jest magiczny bo nie pomyślałam, że można aż tyle kotletów wyczarować z jednej piersi kuraka.A dodam,że kotlety są mega sycące.Ok przejdźmy do przepisu.


Składniki: 
- 1 Duży filet drobiowy
- 25dkg sera żółtego
- 1 Duża cebula
- Pęczek kopru
- 5 Jajek
- 2 Łyżki mąki
- 2 Łyżki mąki ziemniaczanej
- 1 Łyżka wegety 


Wykonanie:
Pierś kroimy w drobną kosteczkę, dodajemy łyżkę wegety, mieszamy i wstawiamy do lodówki na minimum 2godz.Dodajemy cebulę pokrojoną 
w kosteczkę,koperek,5 jajek,mąkę, mąkę ziemniaczaną oraz ser starty na tarce o dużych oczkach.
Całość mieszamy do uzyskania jednolitej masy.  


Kolejnym etapem jest smażenie kotlecików na oleju.
Z takiej ilości składników wychodzi ok 15 sztuk kotletów.






Życzę smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible