czwartek, 1 czerwca 2017

Ozdoby damskich torebek


Długo się zastanawiałam czy jest coś co może jeszcze bardziej upiększyć naszą torebkę.Bo przecież torebka sama w sobie jest piękna, a jednak istnieją takie dodatki do damskich torebek.


 Gdy już upatrzyłam sobie taki dodatek to oczywiście nie było koloru. Ale nadarzyła się okazja, zobaczyłam upragniony kolor dodatku akurat idealnie pasującego do mojej torebki i zakupiłam go. Gdy tylko  breloczek lub jak ja to nazywam dzyndzyboł był już na swoim miejscu (przyczepiony do torebki) od razu zmienił wygląd torebki. Już teraz wiem dlaczego stało się popularne noszenie torebek z różnego rodzaju brelokami.Zobaczcie sami jak to pięknie się prezentuje.


Tutaj zwykła torebka bez niczego


A tutaj torebka z brelokiem oraz pozostałe zdjęcia

Pozostałe zdjęcia zostały zrobione w parku i mega mnie cieszą




Pragnę jeszcze dodać iż torebki z takimi ozdobami przykuwają wielką uwagę. Wyglądem już zwracają na siebie uwagę ale myślę, że z takimi dodatkami jeszcze bardziej zwracają tą uwagę i są subtelniejsze takie wiecie noo kobiece ;p

2 komentarze:

  1. dzyndzyboł? :D ale śmieszna nazwa! sama bym na taką nie wpadła! :D a co do breloczków- sama jestem posiadaczką puchatej kulki w kolorze szarym która jest obłędna! Taka mięciutka i taka fajna do "pomiziania" gdy człowiekowi się gdzieś nudzi! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible