sobota, 26 sierpnia 2017

Idzie wrzesień będzie jesień - moje cele oraz sposoby na nudę



Każdy z nas już chyba odczuwa zbliżającą się jesień. Takimi "objawami" mogą być odczuwalne zmiany pogodowe, kończące się lato a wraz z nim wakacje. Jednakże jestem osobą, która lubi mieć zaplanowane wszystko wcześniej dziś Wam przedstawię moje plany związane z miesiącem wrzesień oraz propozycję na wypadek nudy w/w miesiącu.

Jestem osobą, która nie znosi wyznaczać sobie celów nierealnych. Nie lubię zapisywać czegoś czego wiem, że nie będę w stanie zrobić. To jest pewnego rodzaju moje motto w wyznaczaniu sobie celów na dany miesiąc. Kolejnym motto jest wyznaczenie sobie celów z wyprzedzeniem. Warto wcześniej pomyśleć co byśmy chcieli osiągnąć za miesiąc. Nie wybiegajmy dalej gdyż nie ma to sensu. Miesiąc wyprzedzenia wystarczy aby się do wszystkiego przygotować w zależności jakie mamy cele.

Moje cele na wrzesień:
 -więcej zadbać o pielęgnacje cery (maseczki itp)
-przeczytać co najmniej trzy książki
-zadbać o włosy (olejowanie) gdyż ostatnio kiepsko u mnie z tymi zabiegami
-odwiedzić fryzjera (ściąć końcówki zrobić olaplex)


Ok to by było na tyle z moich celów. Pamiętajmy iż czym więcej sobie wypiszemy tym trudniej będzie nam to zrealizować gdyż nasza lista będzie kosmicznie długa co wprawia nas w pewnego rodzaju zniesmaczenie i widzimy, że tego jest dużo to każdą rzecz przekładamy na potem a w efekcie końcowym nie zrobiliśmy nic z danej listy.

A przechodząc do sposobów na nudę to mam kilka propozycji.
Przecież wiadomo, że wiecznie nie będziemy przesiadywać w łazience i się pielęgnować
czy też wiecznie czytać książki.

Oto kilka sprawdzonych sposobów na nudę we wrześniu:
- Zaproś koleżankę/przyjaciółkę i zróbcie sobie babski wieczór
- Spędź czas w gronie rodzinnym (pamiętaj, że rodzice też chcą spędzać z Tobą czas)
- Wybierz się do kina/teatru/opery
- Zaproponuj mamie zrobienie jej maseczki na twarz
-Wybierz się na spacer z rodzicami bądź znajomymi lub chłopakiem
- Zrób sobie jesienną sesję zdjęciową (poproś o pomoc rodziców bądź znajomych lub chłopaka i razem wykonajcie zdjęcia)
-Wyręcz mamę w przygotowywaniu posiłku (obiad,kolacja)
-Wybierzcie się z rodziną/znajomymi/chłopakiem na pizzę lub inne danie
-Przejrzyj szafę i spisz czego Ci brakuje na sezon jesienno-zimowy
-Wybierz się z mamą na zakupy
-Zrób sobie listę jakie wpisy/posty zamieścisz na swoim blogu w danym dniu/miesiącu
-Wykonaj domowej roboty maseczkę na twarz
-Wykonaj domowej roboty maseczkę na włosy
-Poświęć czas swojemu pupilowi
-Wyjdź na spacer z psem

Ok jak widać pomysłów na ten miesiąc mi nie brakuje więc zostawiam Was z tym wpisem a ja lecę spisać o czym będziecie czytać u mnie na blogu w kolejnych wpisach/postach. ;*

1 komentarz:

  1. Ja na szczęście rzadko się nudzę :D
    Zacznie się szkoła i znowu nie będę miała na nic czasu.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible