sobota, 2 września 2017

Witam kolejny miesiąc



Czas tak szybko płynie. Jednakże zawsze wrzesień wprawiał mnie w melancholijny nastrój tak teraz chcę tego uniknąć. Wiadome jest, że człowiek podczas zmiany pory roku odczuwa zmęczenie i pogodę w postaci ospałości itp objawów. Pewnie zastanawiacie się jak tego uniknąć skoro pogoda nie dopisuje na wycieczki.



  W tym miesiącu pokażę Wam w zdjęciach i na filmie pewne miasto. Jadę z moim ukochanym do znajomych. Tam spędzimy weekend więc czasu na nudę nie będzie. Na nudę w tym miesiącu nie mogę narzekać. Wyznaczyłam sobie wyzwanie (przeczytać trzy książki)  a oprócz tego będą zmiany ale na chwilę obecną nie mogę o nich jeszcze Wam pisać. Mianowicie to w tym miesiącu czeka Was mnóstwo wpisów a na moim kanale na yt czekać będą filmiki. Postaram się aby wszystko było takie tematyczne i posegregowane pod daną kategorię. Postanowiłam, że będę więcej pisać o kosmetykach, modzie i urodzie. Postanowiłam, że nie ma co się wstydzić kosmetyków z niższej półki. Tanie nie zawsze jest złe a przecież nie każdego stać na drogie kosmetyki. Moim kolejnym celem będzie przedstawianie na blogu denka czyli zużytych kosmetyków i opisanie jak się sprawdziły a które okazały się bublami. W tym miesiącu mam też urodziny ( tak wiem starzeje się haha) i postanowiłam Wam tutaj zrobić krótką relację w postaci zdjęć z moich urodzin .

2 komentarze:

  1. O, a jakie książki planujesz przeczytać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też na ten miesiąc postanowiłam sobie, że przeczytam 3 książki, zostały jeszcze 2 :D
    Czekam na filmiki :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible