poniedziałek, 16 października 2017

Aura do robienia zdjęć



Jesienna aura sprzyja nie tylko podczas sesji zdjęciowych czy zdjęć robionym amatorsko. Ja tą aurę wykorzystuje na spacerze delektując się nią i i jej zapachem. Zapachem liści, kasztanów i innych jesiennych dóbr. Ale to nie znaczy, że nie wykonuje zdjęć. Jako amator w tej kwestii mało wiem, lecz gdy tylko mam pod ręką swoją lustrzankę to staram się uchwycić ciekawe miejsca i ulotne chwile na fotografii.



Tym sposobem uwieczniłam las i jego wąskie korytarze, które wyglądają (dla mnie) mrocznie i mogą stać się inspiracją nie tylko do makijażu ale i kostiumu na halloween. Swoją drogą właśnie w takiej scenerii miałam robioną sesję zdjęciową jako zombie. Ciekawe doświadczenie, wspaniali ludzie i miła atmosfera to tak w skrócie o tym co mnie spotkało ponieważ dzisiejszy wpis jest poświęcony fotografią, jakie ostatnio udało mi się wykonać więc proszę o szczerą opinię i dodam tylko iż to są moje początki i wiele jeszcze przede mną.





Ok ja jak zwykle lubię do Was pisać więc jeszcze jeden wątek przeżyjecie :D Nie wiem czy Wy też tak macie ale posty na bloga czy też montaż filmików najlepiej wykonuje mi się nocą, kiedy jest ciemno i mam zgaszone światło. Wtedy umiem swoje myśli, które chcę przekazać zebrać w całość. Wtedy też najlepiej mi się pracuje, najlepiej bo w godzinach nocnych życie przestaje tętnić panuje cisza i spokój a właśnie tego mi trzeba by się skupić na tym co robię.

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, można się inspirować na nich, bo wywołują wiele pozytywnych refleksji!
    Zapraszam do siebie :D
    http://thethirteenth-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia nad wodą fajnie wyszły , natomiast zdjęcia w lesie są nie wyrażne. ale próbuj dalej , powodzenia

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo przebiam i montuje wszystko w nocu w lozku! Swietne kolory, piekne zdjecia! Buźka

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ujęcia bardzo mi się podobają, mają coś w sobie. :-) Też jestem totalną amatorką i nawet nie mam lustrzanki, zdjęcia robię moim smartfonem, który aparat ma chyba 8mpx? Nie znam się totalnie. :-D

    Co do pisania postów i dopieszczania ich to także lubię ciszę, spokój i najlepiej robić to w samotności. W moim przypadku to niekoniecznie noc, nocą akurat oglądam moich ulubionych youtuberów. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible