środa, 4 października 2017

Efekt bokeh



Wraz z upływem czasu uczę się nowszych rzeczy. Takim sposobem ze zdjęcia, które można rzec "nie nadaje się do niczego" odratowane zostało metodą, którą kocham. A mało tego do pewnego momentu nie wiedziałam, że mogę je uratować w programie, który posiadam.




Są to moje pierwsze zdjęcia więc proszę o wyrozumiałość.
Na dole przedstawiam pozostałe trzy zdjęcia a z czasem będzie ich więcej.
Dajcie koniecznie znać co sądzicie o tych zdjęciach. Wszelkie porady mile widziane.




Rynek w Rybniku. Jeszcze nie raz go zobaczycie na moich zdjęciach. 
Kocham to miejsce i mam do niego sentyment.


Zdjęcie świecznika robiłam u znajomych. Niby niepozorne zdjęcie a jednak :)
Ma w sobie to coś (jak dla mnie).


Zdjęcie z ogrodu u znajomych :)

4 komentarze:

  1. Podoba mi się !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bokeh ! :D ♥♥♥
    Wydaje mi sie , że do zdjęć kraiobrazowych , bokeh pasuje tylko na dolnej częsci zdjęcia , bo wydaje sie w tedy naturalny i tworzy coś w rodzaju 'flary obiektywu' :)
    Pozdrawiam
    Marti :* ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible