czwartek, 5 października 2017

Moje obiektywy



Witam!
Dziś tak bardziej technicznie. Chcę Wam pokazać moje dwa nowe obiektywy.
Jestem z nich w pełni zadowolona chociaż tym pierwszym jeszcze nie do końca się rozumiem.



Raczej te zdanie to za dużo powiedziane po prostu muszę go ogarnąć na dworze bo w pomieszczeniu się nie nadaje. Nada on się na wycieczki, koncert itp gdy będę chciała zrobić zdjęcie stojąc w oddali a zobaczę na zdjęciu co tam jest. Wiecie o co kaman?


Oto mój pierwszy obiektyw PENTON 135mm
(mocuje go na gwint m42)




W tym miesiącu szykuje mi się wyjazd więc będę chciała wykonać zdjęcia pokazowe tym sprzętem.

Mój drugi obiektyw to obiektyw z canona, służy mi do kręcenia vlogów z ręki gdyż jest on lekki i fajną jakość ma chociaż do najjaśniejszych on nie należy.Jest to kitowy obiektyw ale innego do tego celu nie znalazłam. ( jeśli znacie lepszy do kręcenia z ręki dajcie znać).

Oto mój drugi obiektyw CANON 18-55mm





5 komentarzy:

  1. Wow! Dla mnie te wszystkie obiektywy to czarna magia ALE strasznie bym chciała mieć taką wiedzę i potrafić robić piękne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Obiektywy robią wrażenie :) Ja teraz odkładam na Nikkor 35 mm :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie znam generalnie na obiektywach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę robi wrażenie, muszę podobny sobie załatwić.

    https://iwilittleworld.blogspot.com/2017/08/krem-do-ciaa-aloe-vera.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible