środa, 8 listopada 2017

Drewniany domek w lesie - dziecięce marzenia



Czasem sobie tak myślę, że warto wrócić do dzieciństwa.Do czasów, gdy żyło się beztrosko a jedynym problemem była paskudna pogoda.Dziecku żyje się lepiej, nie martwi się o nic.
Dorosłość jest trudna, nikt nie powiedział, że będzie łatwo.Wracając do tematu to wiele dzieci marzy o domku na drzewie, kryjówkach itp.Ja miałam bardzo udane dzieciństwo i niczego mi nie brakowało.Nie marzyłam co prawda o domku na drzewie ale zamiast niego wybrałam domek, który możecie niżej zobaczyć i przeczytać jak w nim spędzałam lata swojego dzieciństwa.




Właśnie do takiego domku jeździłam z tatą, robiliśmy grilla, chodziliśmy na spacery po lesie, słuchaliśmy jak pięknie ptaki śpiewają, jeździliśmy na rowerach, obserwowaliśmy tamtejszy staw.
Było tak pięknie i cudownie niestety do czasu...

Niestety ale domek z dzieciństwa spłonął w pożarze.Od tamtej pory nie powstał w tym miejscu żaden inny domek letniskowy.Przykro mi z tego powodu, mam do tego miejsca ogromny sentyment i wracałabym do tego miejsca nie raz ale niestety już nie mam tam po co wracać gdyż właściciel(nasz znajomy) sprzedał ten teren komuś innemu.I na tym skończyła się historia mojego dzieciństwa.

3 komentarze:

  1. Drewniany domek w lesie? Ahhh, rewelacja!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swoje ukochane miejsca, szkoda że Twoje zostalo zniszczone ale wspomnień nikt Ci nie zabierze 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible