wtorek, 14 listopada 2017

Każdy z nas ma w sobie ukryte talenty



Kolejna dawka inspiracji i mojego tekstu pisanego.Takie moje małe przemyślenia nieraz, które siedzą mi w głowie więc pora je uwolnić by nie "biły się" dalej w mej głowie.Ukryty talent to temat przewodni dzisiejszego wpisu tutaj.

Może i mam ukryte talenty w sobie, lecz nigdy Wam o nich nie pisałam aż w końcu nadeszła ta wielkopomna chwila by się z Wami tymi moimi talentami podzielić.

 







Mój pierwszy talent to chyba już każdy zna i każdy go posiada.granie na nerwach.Ale z tym to raczej trzeba walczyć tak samo jak z silną wolą.Walczę z tym "talentem" cały czas a Wy?

Kolejny mój talent t układanie historii w mej głowie.Niestety większość z nich się nie spełnia ale dużo z tych myśli to scenariusze na vlogi i pomysły na nie.Uwielbiam tworzyć filmiki, robić zdjęcia a koncepcje na to wszystko czerpię (o dziwo) z głowy a nie z pomysłów innych ludzi.Dziś trzeba być kimś, kto jest orygyialny to droga do sukcesu.

2 komentarze:

  1. Jeśli czerpiesz pomysły z głowy to bardzo Ci zazdroszczę, to się często nie zdarza :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko tak dalej 👍 Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible