wtorek, 2 stycznia 2018

Fotorelacja

Szampański Sylwester,dobre towarzystwo i zabawa do białego rana.Tak mogłabym jednym zdaniem opisać moją zabawę w ten wieczór.Było tak sielsko,błogo oraz tak jak sobie to wymarzyłam



Dawno się tak nie bawiłam a to z racji różnych powodów począwszy od bolącej ósemki, którą rwałam chirurgicznie aż po przykrą sytuacje jaką jest żałoba w rodzinie.
Więc trzy lata nie spędzałam Sylwestra.Dopiero teraz poczułam, że żyje.To była impreza roku!U naszych znajomych atmosfera szampańska,bawiliśmy się z towarzystwem w różnym wieku począwszy od ich córki,która ma 14 lat aż po mamusię naszych znajomych i jej koleżanki 60+,które po mimo wieku bawiły się jak nastolatki a tańczyły całą noc oraz piły alkohol.Kac oczywiście był ale jest on wybaczony na rzecz imprezy.Co prawda mam mało zdjęć lecz świadczy to o udanej imprezie.Nie widziałam sensu by chodzić z lustrzanką cały wieczór(chociaż miałam ją przy sobie cały czas) i pykać zdjęcia,zamiast tego wolałam się dobrze bawić w dobrym towarzystwie czego nie żałuję.Także zostawiam Was z krótką relacją zdjęciową z imprezy i życzę abyście ten rok przeżyli tak by było co wspominać w zdrowiu i szczęściu oraz by Wam nigdy niczego nie brakowało!

Przed Sylwestrem byliśmy w maku.Nie obyło się bez hamburgera drwala :D
Niestety nie mam zdjęcia mojej stylizacji ale za to mam selfie :)
Choineczka znajomych
Czas na odpoczynek po tańcach :)
Odpoczynek w Nowym roku z kicią :*

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia i szałowa kreacja ! :D
    Wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie błyskotki! Super stylizacja 💗🎉🍾 Ja sobie nawet nie wyobrażałam ze moja impreza sylwestrowa bedzie tak wspaniala! Naprawde dobrze sie bawiłam. Wszystkiego dobrego kochana 🤩✨

    🎉 Caiawichowska 🎉

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna choinka :) Bardzo fajny wpis :) Oby 2018 był lepszy :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis! Życzę sukcesów na blogu w 2018 i zapraszam do mnie ;)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible