poniedziałek, 12 lutego 2018

Poczuj górski klimat w domu

Drewniany domek,widok za oknem na góry a w pokoju świeczki.Kochacie taki klimat prawda?Ja też takie klimaty uwielbiam ale nie możemy być cały rok na wakacjach i podziwiać takie klimaty.Ale spokojnie możemy mieć w domu chociaż małą namiastkę tych wakacji.Przychodzę z odsieczą.

Świeczki mnie wprawiają w stan relaxu,spokoju oraz takiego ukojenia i wyciszenia.Są w moim domu od zawsze.Potrafię je kupować notorycznie aby ich nie zabrakło.Świeczniki również grają tu dużą jak i główną rolę.Dziś właśnie na takim świeczniku skupimy naszą uwagę.Jest on inny niż te wszystkie, które dotychczas spotykaliście w sklepach.Dla mnie ten świecznik jest po prostu wyjątkowy.Wprawia mnie w błogi nastrój,który pozwala myślami przenieść się w góry i górskie klimaty.Kupiłam go w netto,to była miłość od pierwszego wejrzenia.Odkąd zobaczyłam ten produkt w sklepie zakochałam się.Od razu wiedziałam co mi przypomina ten świecznik i jak ważną rolę będzie on miał w moim mieszkaniu.Często w nim odpalam świeczuszki i spoglądam na niego.Długo się zastanawiałam czy pokazać Wam ten produkt ale jest wart by mieć swoje pięć minut tutaj,jest wart pochwały.
Zdjęcia robiłam dość dawno ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć,że jestem z siebie dumna.Spodobało mi się robienie zdjęć produktowych.Moja pasja jeszcze bardziej mnie pochłonęła i skłoniła do robienia zdjęć,edycji i eksperymentów.Jak ma się ładny wygląd bloga to drugą,ważną sprawą są ostre i dobrze wykonane zdjęcia więc skupiam na nich dużą uwagę i poświęcam trochę swego czasu by ładnie się prezentowały.To droga i klucz do sukcesu.

4 komentarze:

  1. Piękny jest ten świecznik, myślę że można by taki wykonać samemu :) ja często robię sobie świeczniki, sama kocham świece, zwłaszcza zapachowe i nigdy nie może ich braknąć w moim domu :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten świecznik jest mega, pewnie w sklepie nie ma już po nim śladu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł na inspirujący prezent:) świetny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do świeczek rożnego rodzaju... do stylowych świeczników też ;) Ten tutaj wygląda bardzo klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible