niedziela, 18 marca 2018

Mały stolik z netto

Nie cierpię a wręcz nie znoszę mebli, które są tak projektowane iż musi je składać facet.W niektórych przypadkach takie projektowanie jest dla mnie zbawienne ale stolik... Raczej nie należę do osób, które z montażem takiego mebla czekałby aż się facetowi przypomni iż takie coś jak śrubokręty istnieją w naszym mieszkaniu.

I z takim oto zapałem zabrałam się do pracy.Okazało się, że montaż stolika jest banalnie prosty .Złożyłam go w dosłownie 3 minuty.Radość,zadowolenie i euforia panowały w najlepsze.W końcu zrobiłam coś sama czyli jednak poza byciem kurą domową coś potrafię skręcić i nieźle mi to wychodzi haha.Także drogi mój ukochany kupuj mi meble z netto haha.



7 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, w sam raz do cykania fotek na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny vlog :) Śliczne zdjęcia :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, mały i praktyczny stolik - w sam raz do sypialni albo przy kanapie. Do śniadania albo kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam ten stolik i aż się sama prawie pokusiłam, aby go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten stolik, ja mam przy łóżku bardzo podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wygląda. ;)
    PS. Odpisałam u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible