środa, 7 marca 2018

Prezenty na dzień kobiet


Wiem iż ten post jest nieco późno tak jak i mój zapłon do wszystkiego ale "lepiej późno niż wcale". Dziś małe propozycje prezentów.Pomyślałam o facetach, którzy nie wiedzą co kupić swojej kobiecie i moje propozycje znajdziecie praktycznie w każdej drogerii.Ps.:Nie zapomnijcie o kwiatach!
                                          

Woski do kominka -Tesco 2,99zł/szt.
Kosmetyki do włosów - Tesco lub rossmann
Słuchawki -Tesco ok 49zł
Książka - Empik (idealna dla dziewczyny, która ma instagram) ok 30zł
Kosmetyki do twarzy Tesco lub rossmann
Szczoteczka do twarzy -Auchman (nie mam pojęcia czy jeszcze jest dostępna)

Żel do twarzy - Tesco ok 20zł

7 komentarzy:

  1. Świetne i niedrogie propozycje - w sam raz na to małe święto :). Mnie osobiście ucieszyłby kwiatek i jakiś miły gest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jakie tanie woski zapachowe! Nie sądziłam, ze Tesco ma takie, muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje :) ja tam nie chcę, aby facet kupował mi kosmetyki, jestem pewna że nie trafi albo z firmą, albo z zapachem albo z zastosowaniem. Dla mnie najlepszy prezent to kwiaty i coś słodkiego- wiem że tym zawsze trafi w mój gust :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy - ciekawią mnie te woski. Książka też wygląda fajnie, mam nadzieję, że jej wnętrze w czytaniu jest takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam klasyczne kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jak zawsze trochę przesunięta okazja w czasie, zobaczymy co dostane... liczę na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie zdecydowanie książki ! uwielbiam czytać, więc przydałby mi się jakiś voucher do księgarni ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible