czwartek, 22 marca 2018

Spontaniczny post

Wczoraj był pierwszy dzień wiosny.Nie przywitałam tego dnia entuzjastycznie jak dzieci w przedszkolu topiąc marzannę ale za to zrobiłam coś pożytecznego w domu.Zrobiłam coś dzięki czemu mogę teraz odsapnąć i poleniuchować aż do świąt.
Wczoraj umyłam okna w całym mieszkaniu.Sprawiło mi to ogromną radość a zabrałam się do tego tak spontanicznie.Nawet nie miałam tego w planach ale w ramach wiosennych porządków postanowiłam, że te okna trzeba będzie umyć prędzej czy później.Dziś już cieszę się widokiem przebijającego słoneczka przez piękne,czyste okna mojego pokoju.Widok jest obłędny.
Wiosenne promienie słoneczne przywitane czystymi oknami więc można przejść do dalszej części posta.I nie, żebym się chwaliła iż umyłam okna i robiła z tego życiowy wyczyn haha.Przygotowałam dla Was mix zdjęć z ostatniego czasu.Dzięki temu dowiecie się mniej więcej co u mnie słychać.
Pierwsze promienie słoneczne jak widać zostały "przyłapane na gorącym uczynku"
Jak zwykle jedzonka nie mogło zabraknąć :)
Nie zabrakło również chwili zastanowienia się i podjęcia decyzji.Kupić czy nie? 
Przespałam się z decyzją i kupiłam.Nie żałuję!Wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolona :)

A tydzień temu byłam na kursie fotograficznym z którego jestem bardzo zadowolona.
Na kolejnym kursie będziemy robili coś bardzo ciekawego więc spodziewajcie się efektów na blogu.

Post powstał przy pomocy: klik

11 komentarzy:

  1. Fajna fotorelacja :) U mnie też wczoraj był misz-masz na blogu - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh... tęsknię za czasami, kiedy sprzątanie było spontanicznym zrywem :) Przy dwójce dzieci systematyczne porządki są obowiązkiem, więc święta, czy nie święta i tak ciągle jeżdżę na mopie, co nie robi wielkiej różnicy, bo dzieciaki zaraz nabałaganią...
    Promieni słońca trochę jest, ale z drugiej strony jakieś szare chmurzyska widać spod tej firanki. Niby jest ciepło, ale jakoś tak wcale się tego nie odczuwa przez te ciągłe deszcze ;/
    Piękne zdjęcia :) W ogóle spodobało mi się tutaj u Ciebie, więc dodaję się do grona obserwatorów i będę wpadać częściej :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia. Bardzo słonecznie ;)

    http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie przez ostatni tydzień było bardzo słonecznie, a pierwszy dzień wiosny był szary, bury i ponury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam się zapisać na kurs fotograficzny, ba wręcz marzyłam, planowałam nawet szkołę w kierunku fotografii, ale zawsze wygrywało ze mną zwątpienie w siebie, wymówki typu brak czasu i plany poszły... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś ładne słońce wyszło ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas czekam na takie piękne słoneczko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka sympatyczna zdjęciowa fotorelacja! Podoba mi się. Za to... mycie okien, które sprawia przyjemność, nie wyobrażam sobie tego u siebie. Toż to męczarnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie czasem ciepło jest, ale dzisiaj znowu szaro i pochmurno. czekam już na takie prawdziwe pierwsze promienie słońca, a nie taka wahania pogody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z niecierpliwością czekam na temperatury wyższe niż 10 stopni :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible