sobota, 18 sierpnia 2018

Pani dziś jest elegancka

Każda kobieta jeśli tylko ma na to czas lubi się elegancko ubrać i wyjść do ludzi.Ostatnio była u nas fala upałów i zapewne niejedna dama nie miała ochoty stroić się i wychodzić gdziekolwiek poza własny ogródek.Po mega upalnych dniach nastała chwila ochłody.Chwilo trwaj a zdjęcia niech przybywają.Zapraszam do dalszej części posta.

poprzedniego wpisu wiecie iż zakupiłam nowy obiektyw.I nie byłabym sobą gdybym go nie przetestowała.Dziś testowałam go "na sobie" dosłownie.Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję,że zdjęć stylizacji nie zabraknie na moim kanale.Wybrałam się na krótki spacer do lasu gdyż zapowiadało się na desz a tak na prawdę tylko zrobiło się ciemno a z deszczu były nici.
Już po pierwszym zdjęciu byłam bardzo zachwycona jak ten obiektyw pięknie "maluje" i jak cudownie jest go mieć i robić nim zdjęcia.Oczywiście potrzebowałam kogoś do pomocy i pod ręką miałam ukochanego więc to jemu dziękuję za poświęcony mi czas na spacerku gdyż powstały jeszcze kolejne zdjęcia♥
Cała stylizacja oprócz butów i dodatków jest z lumpka.Spódniczka kosztowała mnie 12 zł a bluzeczka 10 zł.Całość stanowi świetny zestaw,który z przyjemnością się nosi i prezentuje♥Wszystko jest wygodne,nic nie uciska,spódniczka nie jest za krótka co jest dla mnie priorytetem.Koniecznie dajcie mi znać czy lubicie  takie posty czytać,czekam na Wasze opinie :)


14 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) spódniczka mi się strasznie podoba :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Zdjęcia faktycznie robią wrażenie.. dbałość o każdy szczegół :D pozdrawiam i zapraszam - https://owionbl.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spódniczka droga Pani.
    Stylóweczja też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylówa ale ani koszula ani krój spódnicy nie jest elegancki ;p
    Obiektyw super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka nie w moim guście, ale bluzeczka ciekawei się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica i koszula Super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja, zwłaszcza bluzeczka oczarowała mnie swoim urokiem! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani dziś jest bardzo elegancka- bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna spódniczka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/sukienka-w-paski.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible