niedziela, 30 grudnia 2018

Ciekawy gadżet do telefonu

 Hej 
Ostatnio dość tak a nawet powiedziałabym,że bardzo zaniedbałam swoje konto na jednym z portali internetowych.Mianowicie chodzi mi tutaj o instagram..Przepadłam za szukaniem własnego stylu i własnego ja.Często siedziałam przed ekranem laptopa i oglądałam przeróżne zdjęcia aby choć na chwilę się zainspirować a tak swoją drogą to nie wiedziałam jak szukanie własnego stylu może być tak trudne.Kiedyś co drugie zdjęcie zapisywane było na dysku mojego laptopa a teraz z biegiem czasu jest niewiele zdjęć, które przykuwają moją uwagę.Zapewne duży wpływ na to ma mój kurs fotograficzny,dzięki niemu widzę jakie błędy ludzie popełniają wykonując fotografie ale do takiego profesjonalisty jeszcze mi daleko.Wracając do robienia zdjęć to również gdzieś tam od tego odeszłam a co za tym idzie moja lustrzanka miała odpoczynek. Ale spokojnie nadszedł ten czas kiedy powiedziałam dość i czas zacząć kontynuować pasję,z której tak bardzo nie chce rezygnować.Jak wiemy aby zrobić dobre zdjęcie są nam czasami potrzebne rekwizyty a w zasadzie gadżety. I to właśnie dzięki pewnej rzeczy znów na nowo wracam do świata fotografii..

Jako iż lustrzanka miała "wolne" od robienia zdjęć to mój telefon również miał tą przerwę tyle iż moje zdjęcia w galerii to ostatnimi czasy były selfie. Niedawno będąc w sklepie Netto natrafiłam na bardzo ciekawy a zarazem przydatny gadżet,który ułatwia nie tylko robienie zdjęć ale także ułatwia robienie transmisji live ora robienie rodzinnych zdjęć.A co to takiego?Zwykły niepozorny kij do selfie nie jest w stanie zagwarantować nam tego co oferuje nam to cudo!
Dzięki rozkładanym nóżką "zwykły" kij do selfie staje się statywem na telefon do robienia zdjęć.Pilot,który jest dołączony do zestawu sprawia iż nie musimy biegać aby robić zdjęcia tylko naciskamy guziczek i pyk zdjęcie gotowe :) Pilot obsługuje systemy takie jak android oraz ios więc każdy będzie w stanie używać tego zestawu wraz ze swoim telefonem.Zestaw kosztował 19,99zł.

Plusy tego urządzenia:
-Małe i mieści się w damskich małych torebkach
-cena
-użyteczność
-pilot działa z systemami android i ios
-działanie 2w1 kij do selfie i statyw na rodzinne zdjęcia i nie tylko

Minusy:
-Jest tylko jeden minus,który mi osobiście nie przeszkadza a mianowicie iż telefon może robić zdjęcia tylko poziome nie ma możliwości podpięcia telefonu w pionie

Za tą cenę uważam,że warto kupić to urządzenie,przyda się nie tylko na imprezach ale podczas wakacji czy wspólnych wypadów za miasto.
Także kochani wracam "do żywych i już niebawem kolejny wpis i kolejne zdjęcia!


3 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible