czwartek, 30 września 2021

Moje urodziny

 


Na wstępie pragnę Wam powiedzieć,że naszła mnie przy moich urodzinach pewna refleksja związana z życiem,zasem etc.Całość zobaczycie we vlogu.Czy wracam tutaj?Ależ oczywiście!Zmieniłam już zdjęcie które widzicie po prawej stronie bloga pod napisem "o mnie",przygotowuję zdjęcia do postu oraz logo do zdjęć i ruszamy kochani z nowymi wpisami i nową energią.



Na początek zapodam Wam kilka zdjęć a resztę zobaczycie we vlogu.

Miło mi będzie jeśli dacie suba na yt :)



Jak widać nowe logo na zdjątkach już śmiga :)



                                                            Tutaj zaległa fotka





Kurtka z wygranej na insta


A tutaj już obiecany vlog by nie przedłużać,zostaw suba na yt będzie mi bardzo miło :)











2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Invincible